Hep kitaplarda fazla mutlu hep olumlu kız çocukları var. Çocukken her şey çok daha kolaydır derlerdi, büyüyüp ne yapacaksın derlerdi bende yok ben büyümek istiyorum derdim. Büyüdüm ve büyümek iyi bir şey değil. Olumsuzluk ve negatiflik içinde koca bir denizin içinde dolanıyorum. Dünyanın kötülüğünü kavrıyorum ve üzülüyorum. Çaresizlik hissediyorum.