Şeyda Uçkun Taştan
@SeydaUckun · 3yıl
Takip Et
5/10
·
240 syf.
·
Kitabı okudu
·
2022 49. kitabı
Öncelikle yazarın emeğine sağlık demek istiyorum. Ama kitap çok fazla klişelik doluydu. Fazla klişeler etkisinde kalınarak yazılmış. Eğer yazar bu klişeliklerden çıkabilseydi çok kaliteli bir aşk kitabı olabilirdi.
Benjamin ve Ben
Ayşe Ebru Tezcan · DEX · 2022
34 okunma
3 beğeni
·
127 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap