5/10
·240 syf.··
2022 49. kitabı
Öncelikle yazarın emeğine sağlık demek istiyorum. Ama kitap çok fazla klişelik doluydu. Fazla klişeler etkisinde kalınarak yazılmış. Eğer yazar bu klişeliklerden çıkabilseydi çok kaliteli bir aşk kitabı olabilirdi.
Benjamin ve BenAyşe Ebru Tezcan · DEX · 202234 okunma
·
127 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.