Puan vermedi·328 syf.····Okunma: 05 Ağustos 2022 19:03 Bence 37 dile çevrilip, abartılacak aman aman bir kitap değil. Sanırım çevirinin de etkisi var. Ama okuduğumu yorumluyorum. İşlediği konu güzel, ilgi çekici. Verilen mesajlarda öyle. Bu nedenle okumaya karar vermiştim. Bazı noktalarda altı çizilecek cümleler vardı. Fakat genel anlamda hikaye ve karakterler bence güzel bağlanmamış. Yazar iletmek istediği mesaj için bir hikaye uydurmuş ama basit ve amatör. İngiltere’nin en önemli yazarlarından biri sonuçta. Buna göre değerlendirince vasat buldum. Tabi okurunun kendi dağarcığına, beklentisine göre değişebilir bu durum. Çok fazla tekrar ve bir yere bağlanmayan gereksiz bilgiler vardı. Benedict Cumberbatch tarafından sinemaya aktarılacak bir roman için ancak ben böyle bir şey yazarım zaten. Muhtemelen birçok insan kitaba bayılacaktır.