Puan vermedi·271 syf.··Beğendi
· Zafer Algöz'ü uzun süredir takip ederim. Bir dönem kafa tv deki videolarına uzun süre kendimi kaptırmıştım. Sonra öğrendim ki o tiyatral olarak anlattığı eşsiz anıları kendisi aynı zamanda kitaplaştırmış. İlk kitabı Haşırt dı Bilekboard'u tek solukta bitirmiştim. Keza bunu da öyle. Akıcı ve mizahi yazı dili var. Videoların hepsini tüketmekten ziyade kitaplarını okumaya kendimi vermiş vaziyetteyim. Kaçıncı kitabı çıkarsa çıksın onu da alacağım onu da okuyacağım!