Kendime o kadar çok kızıyorum ki bu kitabı daha önce okumadığım için. Tasvirleri sayesinde kitabın içindeydim sanki. Emily Bronte’ nin aksine Charlotte Bronte’ nin dilini daha çok sevdim diyebilirim. Bir kadının kendine bu denli önem vermesi, boyun eğmeyişi, güçlü oluşu… Muhteşem!