Ahmet batmanın kaleminden okuduğum 2ci kitap.Doğrusu kitaptan tamamen Başka Bir Şey bekliyordum ne yazık öyle olmadı.Sadece sürükleyici ve açıklanmayan bir rüya olarak kaldı bana göre.Üzüldüğüm mevzu ise bir kardeş dramının olmuş ve bunun sadece geçiştirerek,sanki önemsenilmeden basit bir şekilde anlatılmış olmasıydı. Evet Fahrettin amca ve Çapraz.
Her kes ölüyordu...Arasın annesi ve kız kardeşini kaybetmesiyle yola çıkıp,mor şemsiyeli kız daha sonra Çapraz ve Fahrettin amcanın vefat etmesiyle sonuçlanan bir yolculuk.Bana göre Aras Leylayı da kaybetmişti,doğrusu bu mesele neyle sonuçlandı bilemedim, 1 ay bitmedi qaliba...
İyi ya kötü bir kitap olduğunu söyleyemem ama bana göre sadece alıntılar çıkarmalık bir kitap oldu...Basit,anlaşılan dilde olacak, sıkıcı olmayan,biraz sürükleyici bir kitap arayanlar için güzel olur.
Her şey bir rüya zaten.Seninle karşılaşmış olduğum ne kadar tesadüfse bu hayatta yaşadığım müddetce fazla gerçekci bir rüya...
"Şimdi ikimizin bir fotoğrafî olmalıydı ama öyle duvara asmalık değil.Cüzdada taşımalık da değil.İstiyorum ki, bir kitap arasında unutulmalık bir fotoğrafımız olsun.Bundan üç yüz yıl sonra birisi o fotoğrafı bulsun ve desin ki "Bir adam bir kadına nasıl bu kadar güzel bakar".