Çekilen acıyla sonsuz mutluluğu hak etmek için herkesin acı çekmesi gerekiyorsa çocukları ne diye kandırıyoruz, söyler misin? Onların da acı çekmelerinin, sonsuz mutluluğu çekecekleri acıyla hak etmeleri gereğini anlamıyorum. Niçin onlar da gübre olacaklar gelecekte başlayacak sonsuz mutluluğa?
Bir sivri akıllı çıkar bunun önemli olmadığını, çocuğun büyüyüp günah işleyeceğini söyler belki. Ama büyüyemedi işte, sekiz yaşındayken köpeklere parcalattilar onu!..