Puan vermedi·320 syf.····Okunma: 12 Ağustos 2022 16:59 Murakami abinin 6 kitabını okudum. Belki de en az beğendiğim kitap bu oldu diyebilirim. Arkadaşlarınin birden bire yalnız bırakmasi sonucu ölümü düşünen bir gencin yıllar sonra arkadaşlarıyla yüzleşmesi. Bilemiyorum belki Tazaki bana benziyor diye mi? Olabilir. Ben de onun gibi kendimi çekici bulmaz, sıradan görür ve bensiz daha iyi olurlar düşüncesinde biriyim. Belki de ondan...