Kitabı çok beğenerek okudum zaten kimberliyn in bütün kitapları birbirinden güzel...
Kitap yorumlarını okudum başlamadan önce herkes vay be falan demişti final için o yüzden çok dikkatli okumama rağmen yinede tam tahmin edemedim olayları bende vay be diyenlerin kervanına katıldım...
Kitapta bana göre en büyük eksik Angela nin annesini bıraktığı dosyanın içeriğinin açıklanmamış olması George karakteri çok gizemli kaldı ama yine alıp okunasi bir kitap
(22/50)