·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Mayıs 2017 00:00 Kitabı dün arkama yaslanıp bitirdim. Çok güzel bir kitap. Stil ve Gep'in siyah kanatlı vampir olduklarına inanamıyorum. Onlar iyi gibi görünmüşlerdi. Luk iyi ki Lusi'yi beyaz kanatlı vampire dönüştürmüş. Ama kitaptaki tek sıkıntı şu kitabı elimden bırakamadım ... :) :) :)