Çok uzun zamandır kitaplığımda duran çoktandır okumak istediğim Mera Dalgaların Hakimi'ni sonunda okudum çizgi romanın adını çok duyduğum çok övülen bir çizgi roman olduğu için açıkçası yüksek beklentilerim vardı birde Aquaman filmini çok severim bu da bir etken olabilir tabi ama malesef benim beklediğim kadar iyi değildi çizimleri harikaydı gerçekten çok çok iyilerdi çizimlere edecek tek bir lafım yok ama hikaye bana birazcık yüzeysel geldi her şey çok oldu bittiye geldi sanki biz hikayenin içine girmeden kitap bitti gibi oldu ben biraz daha detaylı bir anlatım isterdim ama kitabın ucu açık bitiyor belki devam kitapları geleceği için hikayenin derinine inilmemiştir umarım öyledir diyor ve bu yazıyı burda bitiriyorum Hoşçakalın:)