·488 syf.····Okunma: 18 Ağustos 2022 16:30 Serinin üçüncü kitabı olan, Gazap diğer kitaplardan daha heyecanlı ve karakter açısından daha tutarlıydı. En azından erkek karakterimiz Arthur (a.k.a benim üzümlü kekim) için bunu söyleyebilirim.. Kadın karakter yine bildiğimiz gibi reddedilse bile "errkkeeekk yağğğ" diye adamın peşinde dolaşıyor. Üçüncü kitapta dahil olmak üzere kadın karakterler sanki beyinlerini ellerine almış öyle dolaşıyorlar gibiydi ama Dördüncü kitaptan biraz ümitliyim (inşallah Bella beni üzmez).
Olaylar gittikçe daha da heyecanlandı ve karıştı. Savaş gittikçe daha da yaklaşıyor.