·400 syf.····Okunma: 17 Ağustos 2022 01:11 Dark romance seviyor olmama rağmen bu kitaptan nefret ettim. Kitabın elle tutlacak hiçbir yanı yoktu ve her bir bölümü mide bulandırıcıydı. Karakterlerin arasında da bir aşk ilişkisi kesinlikte yoktu. Zade’in hastalıklı takıntısını aşk adı altında servis etmek çok saçma çünkü duygudan eser yok. Yaptığı şeylerden bahsetmek bile istemiyorum. Bunun dışında kitabın iki kitaplık bir kurgusu da yoktu. Okumanızı tavsiye etmem benim için tam bir zaman kaybıydı.