Bir seri bu kadsr güzel olabilir mi? Her an n3 olacağını asla tahmin edemiyorsunuz. Öyle bir yazımı, öyle bir sürükleyiciliği varki anlatamam. İşlerimden dolayı son 85 sayfayı bir süre okuyamadım. İkk başladığım zamanda da dediğim gib, keşke daha önce okusaydım. Kesinlikle okuyun, okutturun!
(spoi)
Abi ben zaten Yekta'nın böyle bir şey yapmayacağını biliyordum. Yapmaaz yani o cannn... O kadar tatlı ki anlatamam... Kitabın sonunda 6 yıl sonea deyince, kızın 6 yıldır ortalarda olmadığını vs hayal etmiştim. İyiki düşündüğüm giib olmadı ve ah... Bade'ye ne oldu öyle yaa?? O sondaki değişimi beni çok şaşırttı. Ve en azından kitabın sonu evli mutlu çocuklu bitmedi. Daha güzeldi, en azından benim hayalimi gerçekleştirdi:)
Puanım: 5/5 Emre Gül