·333 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ağustos 2022 15:31 Yazarın okuduğum ilk kitabı. Bir antapolog olan David başından geçen korkunç olaydan sonra biraz uzaklaşmak için İngiltere’den Amerika’ya gelir burda eğitim gördüğü hastanede hem araştırma yapmak hemde kafa dağıtmaktır amacı. Ama kendini bir cinayet soruşturması içinde bulur. Bir seri katil bulduklarını anladıklarında herkes bir şekilde tehlikededir. Kitap çok güzel ve derin bir araştırma yapılarak kurgulanmış. Özellikle sonlara doğru katile yaklaştığınızı sanırken yüreğiniz ağzınızda okuyacaksınız. Ben çok beğendim.