Puan vermedi·184 syf.····Okunma: 23 Ağustos 2022 17:35 Hiç beğenmedim. Başladığım kitabı bitirmeden bırakamama sorunum yüzünden haddinden fazla uzun bir sürede, işkence çekerek okudum ve sonunda bitti. Hiçbir anlamı olmayan, oldukça bayağı bir kurgu, okumaya değmeyecek bir sonuç, anlamsız bir olay örgüsü…
Şiddetle okumayın diyorum. Okuyup beğenen birisi, atladığım ya da odaklanmam gereken bir kısım, bakmam gereken farklı bir perspektif önerisi sunabilirse çok mutlu olurum. Sinirden çatlayacağım çünkü.