"Vasiyetimdir ;
Bin ahımın hakkı toprağa kalsın..."
Selam arkadaşlar
Bugün sizlere genç yaşta kaybettiğimiz şairimiz Didem Madak 'ın 2002 yılında çıkardığı ikinci şiir kitabı Ah' lar ağacı ile geldim.
Daha önce okuduğum Grapon Kağıtları kitabıyla kalemiyle tanıştığım Didem Madak'ın bu kitabında da kimlik ve benliğinden örnek şiirlere rastlamak mümkün.
Kitabımızın içinde birbirinden güzel, yalın ve temiz bir dille yazılan dokuz adet şiir bulunmakta her bir şiirinde hüzün ve sitem duygularını fazlasıyla okuyucuya geçiriyor. Böyle hissettiren nadir şairlerimizden .
Ben yazarımızın kalemiyle kesinlikle tanışmanızı tavsiye ederim. Çok beğendim çok .
Kitapla şiirle kalın dostlar