9/10
·248 syf.··
Beğendi
·
2022 28. kitabı
·
21 saatte okudu
·
Okunma: 07 Ağustos 2022 17:13
Kitabı bitirince büyük bir ikileme düştüğümü itiraf etmeliyim, Kendimi ben olsam ne yapardım, kimi seçmiş olurdum diye düşünmekten geri alamadım David' in sevgisi insanın asla kaybetmek istemeyeceği bir sevgidiydi bana göre  ama bazen karşındakini yeterince sevmiyorsan ona karşı yapabileceğin en büyük iyilik gitmek bence, Çünkü onun için gerçekten en iyi olanı tanımasını engelsindir belki de ve sırf elindekini kaybetmemek adına ona bunu yapmak kötülük gibi geliyor bana... Ve Aaron ya da Greg ne diye hitap ettiğimizden çok onunla ve anılarla başa çıkmabilmekte sanki tüm bilmecenin cevabı... Ve ben kesinlikle anılarla baş edemez ordan, ondan uzaklaşırdım kesinlikle... İnsanı içine çeken sürükleyici bir kitap kesinlikle ve okumanızı öneririm Ve ben tabi ki yine seveceğimi bilerek, önerisine güvenerek okudum pinarliyorum Ayrıca Pınar Hocam yorumunda Kristin Hannah kitaplarını anımsattı diyince , bir Kristin Hannah fanatiği ben ikinci si defa düşünmedim Ve bence de onun konularına benzerdi hatta okurken bi ara Ateşböceği Yolu gözümde canlandı ama tabi ki farklı bir ilerleyişi ve hissi vardı, gerçekten sevdim kitabı Ama hala tabi ki Kristin Hannah favorim
Beş Yıl SonraRebecca Serle · Yabancı Yayınları · 2022585 okunma
·
142 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.