Bir beddua duydum, çok fena; " Seni kaybeden üzülmesin, bulan sevinmesin inşallah."
··1 alıntı·
211 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Lavinya
Gönderi Sahibi
Amin ;)