Lavinya
@nurummmn
Takip Et
Bir beddua duydum, çok fena; " Seni kaybeden üzülmesin, bulan sevinmesin inşallah."
22 beğeni
·
1 paylaşım
·
1 alıntı
·
211 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Lavinya
Gönderi Sahibi
Amin ;)