Daha önce hiç perileri ele alan bir kitap okumamıştım. Farklı olmasıyla beni gerçekten heyecanlandırdı. Bazı yerleri zayıftı ama o kadar azdı ki asla insanı rahatsız etmiyor. Hatta bence bir tatlılık bile katmıştı diyebilirim. Ya da ben kitabı fazla sevdim o bakımdan gözüme tatlı geliyor olabilir . Fantastik severlerin bence şans vermesi gereken bir kitap serisi . Keyifli okumalar