Ölüm ve yaşam iç içe
Girift yapmış
Bir yanda hayat akıyor
Diğer tarafta yaşam sona eriyor
Karanlık
kirli bir kitap #ölüadam
#georgesbataille kalemini çekinmeden kullanan yazarlardan
okuyanlar bilir
Yaşamın güzel tarafına değinmez sadece
ölüme dokundurarak
hayatın içindeki puslu yollarda gezerek yazar Bataille
Acımasızca anlattığı konular bazen sağlam bir mide ister
Ps: Bugün yorumda imla kuralları yok