·496 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Ağustos 2022 18:13 Kitabın başından sonuna kadar kendimi gördüm Martin'de. Aynı koşullarda aynı şeyleri yapardım diye düşündüm okuduğum her sayfada...
Kitabın sonunda yaptığı şey doğru değildi, salakçaydı bence ama işte o salaklığı muhtemelen ben de yapardım.
Kesinlikle yeni bir pencere açtı bende, çokça sorguladım kendimi; geleceğimi, yaptıklarımı ve neler yapabileceğimi düşündürdü bana.
Hedeflerime daha sıkı sarılacak ve hedeflerime ilerlerken diğer insanların düşüncelerinden çok kendi düşüncelerim üzerinde yoğunlaşacağım bundan sonra..
Teşekürler Martin Eden