·256 syf.····Okunma: 29 Ağustos 2022 17:17 11 Eylül sonrası Müslümanlar'a yapılan haksız zulmü anlatan, tesettürlü lise öğrencisi bir kızın yaşadığı zorluğu anlatan mükemmel bir kitap. Irkçılığın ne kadar gereksiz, ne kadar iğrenç bir şey olduğunu, İslamofobi'nin ne kadar lanet bir şey olduğunu çok acı anlatıyor. (Ben de tesettürlü biriyim ve kızın yaşadığı acıları yaşamadığım için şükrettim.)
Kitabın tek yanlışı var ki tesettürlü bir kızın tabiki sevgilisi olabilir ama sevgilisini öpemez. Günah olduğu için saçını göstermeyip onu öpmesi çok saçma. Kitabın bana göre tek sıkıntısı bu.
Kalemine sağlık Tahereh Mafi...