Raskov.
@Rodian · 3yıl
Takip Et
bazı şeyleri okuduğumda boğulacak gibi oluyorum, gerçek olmasını zaten hiç kaldıramıyorum.. dünya kötü bir yer, yaşadıkça anlaşılıyor..
1195 beğeni
·
26 paylaşım
·
2 alıntı
·
57bin Gösterim
9 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Raskov.
Gönderi Sahibi
Pedofili için bile geçerli sebep gören zihniyetler var, cehennem için önden buyrun.
38
5 yanıtı göster
Raskov.
Gönderi Sahibi
Gerçek öyle bir şey ki, draması bile olmuyor. Saf trajedi.
22
Dildâr Hatun
Dünya kötü değil asıl kötü olan insanlar hocam
4
Raskov.
Gönderi Sahibi
Evet haklısınız
1
Gizle
Serotonin
Herkes Uçurtma Avcısı'nı çok sever ama ben bu his yüzünden pek alışkanlığım olmamasına rağmen yarıda bırakmıştım.
1
Raskov.
Gönderi Sahibi
Okumakta zorlandığım bir kitapti
1
Gizle
Púkekura
Hocam bide Human Centipede filmini izleyin (şaka şaka uzak durun) o zaman gerçek boğulma hissi yaşarsınız.
1
Önceki 1 yanıtı göster
Raskov.
Gönderi Sahibi
Aman aman öyle bogulmaktansa mecazi olanı tercih ederim 😬😬
1
1 yanıtı göster
Gizle
Reklam
Onur Poyraz Aydoğdu
Evet bazen okunanlar ve yaşantılar arasında zıt kutuplara sebebiyet verebiliyor
2
İleri