bazı şeyleri okuduğumda boğulacak gibi oluyorum, gerçek olmasını zaten hiç kaldıramıyorum.. dünya kötü bir yer, yaşadıkça anlaşılıyor..
··2 alıntı·
57bin Gösterim
9 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Raskov.
Gönderi Sahibi
Pedofili için bile geçerli sebep gören zihniyetler var, cehennem için önden buyrun.
Raskov.
Gönderi Sahibi
Gerçek öyle bir şey ki, draması bile olmuyor. Saf trajedi.
Dünya kötü değil asıl kötü olan insanlar hocam
Raskov.
Gönderi Sahibi
Evet haklısınız
Herkes Uçurtma Avcısı'nı çok sever ama ben bu his yüzünden pek alışkanlığım olmamasına rağmen yarıda bırakmıştım.
Raskov.
Gönderi Sahibi
Okumakta zorlandığım bir kitapti
Hocam bide Human Centipede filmini izleyin (şaka şaka uzak durun) o zaman gerçek boğulma hissi yaşarsınız.
Raskov.
Gönderi Sahibi
Aman aman öyle bogulmaktansa mecazi olanı tercih ederim 😬😬
Reklam
Evet bazen okunanlar ve yaşantılar arasında zıt kutuplara sebebiyet verebiliyor