Puan vermedi·256 syf.····Okunma: 30 Ağustos 2022 23:35 Her yaştan insanın okuyabileceği, çerezlik, iç ısıtan ve anlatımı da oldukça sade olan çok güzel bir kitaptı. Ghibli filmi tadında diyebiliriz bence. Konusu da farklıydı. Okumak isteyenler kesinlikle bir şans vermeli diye düşünüyorum.