8/10
·424 syf.··
2022 1. kitabı
·
221 günde okudu
·
Okunma: 10 Nisan 2022 00:00
Olay örgüsü gerçekten güzel ve sürükleyiciydi. Karakterler de öyle, özellikle Pelageya anaya hayran kaldım. Kitapta devrimci bir genç ve bu gencin peşinden sürüklenip ondan daha da devrimci olan yaşlı annesinin hikayesini heyecanla okuyacaksınız. Spoiler vermeden kitabın çarpıcı bir sonunun olduğunu da söyleyeyim. Ama kitapta bariz bir komünizm propagandası var. Yazarın siyasi görüşü tarafından bu kadar yönlendirilmek istemezseniz kitabı sevmeyebilirsiniz. Çünkü yazar taraf tutmaktan hiç çekinmemiş, komünizm ve komünistler iyidir, diğerleri kötüdür yargısı baştan sona kadar hissediliyor.
AnaMaksim Gorki · Zeplin Kitap · 201934,4bin okunma
·
72 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.