Puan vermedi·224 syf.····Okunma: 31 Ağustos 2022 17:59 Ahmet Ümit’in bana denk gelen okuduğum ilk kitabı.. Yazarın öteki kitapları fazla övülünce bundan başlayayım dedim okumaya. Okurken netflix yapımı izliyormuşum gibi hissettirdi ve bu histen pek hoşnut olmadım ama bu demek olmuyorki yazarın diğer kitaplarına şans vermeyeceğim tabikide hayır sadece polisiye ve gerilim türünü çok sevdiğim ve beklentiyi çok yükselttiğim için bana biraz yalın kaçtı. Bir kitapta çok fazla argo bulununca okumaya köreliyorum maalesef bu benden kaynaklı.. umarım diğer kitapları beni şaşırtır, devam edeceğim yazarı okumaya.