·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Ağustos 2022 08:10 Yine bir Sarah Jio klasiği. Yazmış olduğu tüm kitapları okumuş sıkı bir takipçisi olarak zaten tarzının ve her kitabın gidişatının aynı olduğunu biliyoruz, yine geçmiş gelecek arası gidilen dramatik bir hikaye ile gelmiş ama bu sefer diğer kitaplara göre hikayenin altı boş geldi. Sonunda anlamamızı istediği şey annenin çocuğu neden bıraktığı ama yine de yeterli sebep göremedim ben. Havada kalmış gibi geldi hikaye. Çok daha farklı sebepler bulunabilirdi. Yine betimlemeleri, seçtiği bölge ve karakterler çok tatlıydı, okunur tabiki ama bu kitaba iyi hikayelerinden biri demezdim.