Çıncın adında bir dev ve küçük bir çiçeğin dostluğu (!). Yıllar sonra tekrardan fakat farklı duygular içinde karşılaşmaları. Masallardan kaçmışlar. Kitapta birlik beraberlik dostluk ve yardımseverlik gibi bir çok iyi davranışı var Çınçın devinin. Cüce ise pek sayılmaz.Nehir Aydın Gokduman'in bu kitabında çok sevmiştim. Aslında iyiliğin sönmeyeceğini anlatıyor. Kısacası erdemlerin ve iyiliğin gücü diyebiliriz.