Mükemmel kafa dağıtmalık bir seri.İlk kitap çok güzeldi. O kadar çok mutlu olmuştum ki ilk kitapta koşarak bütün ciltleri topladım,fakat hiçbiri ilk kitap gibi olamadı benim için. Yine de okumaya değer çünkü ilk kitap benim beklentimi çok yüksekseltti . Diğer kitaplardan mükemmel bir şey bekledim yine de güzeldi kesinlikle.