Merhaba dostlar
Harry Hole'u özlemişim. Alkolik, başı beladan kurtulmayan, depresif dedektif nasıl oluyor da kadınların (ve kadın okurların) gözdesi oluyor, hakikaten muamma.
Acaba zekiliği mi içtenliği mi bizi çeken, yoksa içimizdeki Don Kişotluk mudur sebebi?
Harry'nin yine çetrefilli, korkunç cinayetler dizisinin yanı sıra hırslı, gözükara meslektaşlara karşı da mücadele verdiği, 700 sayfalık heyecan dolu bir maceraydı. Gece geç saatlere kadar elimden bırakamadan okudum. Polisiye sevenler bu seriyi ıskalamasın bence.
Alıntı:
Günün birinde barış dolu bir dünyaya uyanırsan anla ki gerçekten uyanmamışsındır.
Sevgiyle kalın