Kitabın kategorisi Dark-Romance ama ben romance kısmının nasıl dahil edildiğine bir türlü anlam veremiyorum burada romantik olan bişey yok kitapta adam resmen kızı taciz ediyo ve bununla kalmıyo bir de tecavüz ediyo. İçeriği böyle olan kitaplar neden romantize ediliyo?? Kitabı seven insanları anlayamıyorum bu konuda kitap hiç hoşuma gitmedi adam sapık sapık bu adamı nasıl etkileyici buluyolar. Almayın paranıza yazık.