ne kolay şey başkasını suçlamak ne zor sadece kendi işine bakmak
··2 alıntı·
43,9bin Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben hep kendimi suçlarım. Ne büyük insanım be😁
Raskov.
Gönderi Sahibi
O da zor valla :)) tebrik ediyorum 😁
Eyvallah😁
Kendi suçun olmasa bile kendini suçlamak🙃
Ve bunu başaran nadir insanlardan olmak...