8/10
·272 syf.··
Beğendi
·
2022 31. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 28 Ağustos 2022 00:37
Seri de hala favorim, Onay. Yani onun üzerine çıkamayacağını biliyordum ve öyle bir beklentiye de hiç girmedim açıkcası. Fakat hikâyesini en fazla merak ettiğim kişi de Brent’ti. Ve beklentimi sonuna kadar karşıladı. Kitabın başından sonuna kadar suratımda saçma bir sırıtma vardı. Brent’in, beyefendi tavrının altından çıkan bozuk ağzı beni deli dehşet eğlendirdi. Kadın karakterimiz Kennedy’nin de ondan aşağı kalır yanı olmaması işleri daha çılgın bir hâle sürükledi ve çok da güzel oldu. Kadın karakterimizin kalp kırıklıkları var evet ama bunların arkasına sığınmamış. Ne kendini ezdirdi ne de arkasına saklandı. Tam birbirlerinin dişlerine göre bir çiftti. Her şeyleri ’li baştan söyleyeyim. Konuşmaları, tartışmaları, sevişmeleri… Gereksiz çıkışlar, yersiz uzatmalar olmadı kitapta. Benim açımdan 2.şans hikâyesiydi ve 2.şansları ne kadar sevdiğimi bilirsiniz. 8 verme sebebim Onay’ın benim için serinin zirvesi olması. Brent’in Kennedy’e taktığı lakablar beni bitirdi. Favorim gördüğünüz gibi maytap. Köpek Stanton’a verdiğim 1 puanı da 2’ye çıkardım çünkü diğer kitaplarda gözüme girdi şerefsiz. Kendi kitabını görmezden gelirsem kendisini sevdiğimi bile söyleyebilirim. Emma’nın zirve serisi benim için hep Karmakarışık olacak ama bu seriden de çok keyif aldım. Özellikle Onay Çevirisi, dili, yazarın anlatımı çok güzeldi. Seri +18 uyarmadan geçmeyeyim. Türü sevenlere, tavsiyemdir.
KararEmma Chase · Nemesis Kitap · 0389 okunma
·
1.387 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.