Kitabın konusu güzel başlamış ama kitabın sonu son birkaç sayfaya sığdırılmış gibi. Konu çizgiler güzel fakat sanki sonu yeterince planlanmamış gibi. Hoş! Belki de yazar böyle sonlardan hoşlanıyor kim bilir. Ama okuduğum onca çizgi roman içinden 6/10 alır bana göre..