Neredeyse sıfır beklentiyle başladığım bu kitap “Öyküleri sevebilirim belki” dedirtti bana. Ki bu büyük bir başarıdır.
Bir insanın hikâyesinin bir başkasının hikâyesiyle ne kadar bağlı olabileceğini veya teğet geçebileceğini müthiş bir gözlem yeteneğiyle harmanlamış yazar. Öyküler arasındaki bağlar her fark ettiğimde yüzümde bir gülümseme oluşturdu. Böyle detaylara bayılırım.
Kalemi hakkında is mükemmel diyemem. Henüz yeterince olgun bir kalemi olduğunu düşünmüyorum. İlerleyen zamanlarda gelişecektir. Ben de yazarın takipçisi olacağım