5/10
·120 syf.··
2022 11. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 09 Eylül 2022 21:55
İranlı bir yazar. İlk cümleleri harikaydı, okumaya devam edince, " Bir meczup mu yoksa bir rüyadan mı bahsediyor, ne anlatıyor böyle?",diye düşündüm. Bana çok karışık geldi. Aslında ilk ağızdan anlatım severdim. Ama bunda sevemedim nedense. Kitapta bir gülüştür gidiyor, her yerden gülüşler sesler. Sevilen bir kitap diye okumaya devam ettim belki sona doğru beni şaşırtır umuduyla. Sürekli bir cinsellik hakim kitapta. Garip buldum, ülkesinde yasaklancağında haklı yani. Karısına söylediği kelimeler hiç hoş değildi. Anladığım kadarıyla insanların sözüne bakarak ona bu yakıştırmayı yapıyor, bilemiyorum ya hiç sevemedim. Şimdi güzel kısmından bahsedeyim, din, tanrılar, ölüm üzerine söyledikleri sorguladıkları çok güzeldi. İranda bu düşünceler, cesaret ister gibi geliyor bana. Aynı şekilde cinselliğe sürekli sürekli başvurmasını da buna bağlıyorum. Okunur mu dersek? Evet, insan bu kitapta elbet kendine hitap eden bir şeyler bulabilir.
Kör BaykuşSadık Hidayet · Yapı Kredi Yayınları · 201736,7bin okunma
29 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.