●Kardelen
@Kardelen7356 · 3yıl
Takip Et
anket bitmiştir cevaplar açıklandı.
Okullar açılıyorrrr çok mutluyummm sizce neden¿¿
23 beğeni
·
2 alıntı
·
851 Gösterim
14 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Juliet
Lan saat altıda uyumak gibisi yok o uykulu uykulu halimle banyo yapmak off şahane birde üstüne üstlük birden düşmek iyi ya
1
Burhan
Hocanı çok özledin
3
Önceki 7 yanıtı göster
●Kardelen
Gönderi Sahibi
Cevapları açıklayınca dedin aa napayim
1
3 yanıtı göster
Gizle
Kemal
Evde kurtulmak için
1
Önceki 4 yanıtı göster
●Kardelen
Gönderi Sahibi
Aynen
1
1 yanıtı göster
Gizle
EDA
Sevgilin mi?
1
●Kardelen
Gönderi Sahibi
Geç kaldın beaa
Gizle
ebru
hic umrumda degil
1
●Kardelen
Gönderi Sahibi
Ayn
Gizle
Reklam
Zilann
sevdiğin çocuğu görecen
1
●Kardelen
Gönderi Sahibi
Doğru tebrikler
2
Gizle
●Kardelen
Gönderi Sahibi
Evet bugün erken açıklıyorum
1
aybükevski
Evden kurtulduğun için.
●Kardelen
Gönderi Sahibi
Yanlış
Gizle
Elif
aşık olduğun kişi var okulda
Reklam
Nilüfer
Offf abi heycanlıyım