anket bitmiştir cevaplar açıklandı.
Okullar açılıyorrrr çok mutluyummm sizce neden¿¿
·2 alıntı·
851 Gösterim
14 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Lan saat altıda uyumak gibisi yok o uykulu uykulu halimle banyo yapmak off şahane birde üstüne üstlük birden düşmek iyi ya
Hocanı çok özledin
●Kardelen
Gönderi Sahibi
Cevapları açıklayınca dedin aa napayim
Evde kurtulmak için
●Kardelen
Gönderi Sahibi
Aynen
Sevgilin mi?
●Kardelen
Gönderi Sahibi
Geç kaldın beaa
hic umrumda degil
●Kardelen
Gönderi Sahibi
Ayn
Reklam
sevdiğin çocuğu görecen
●Kardelen
Gönderi Sahibi
Doğru tebrikler
●Kardelen
Gönderi Sahibi
Evet bugün erken açıklıyorum
Evden kurtulduğun için.
●Kardelen
Gönderi Sahibi
Yanlış
aşık olduğun kişi var okulda
Reklam
Offf abi heycanlıyım