Es ist ungerecht, ohne jede Frage, aber wo bitte steht geschrieben, dass der Tod gerecht sein muss? -Bu haksızlık, buna hiç şüphe yok ama söyle lütfen, ölümün adil olması gerektiği nerede yazıyor?
Alman Edebiyatı
·
1.099 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ölümin sonrası adil olacak.