Yazarın diğer kitaplarına kıyasla bu kitabı biraz durağan kalmış,ama yinede sıcak ,duygu yüklü bir kitap olmuş.
Sarah Jıo’nun diğer kitaplarındada olduğu gibi geçmiş ve günümüz arasında gidip geliyor konular.Anne ve kızın birbirinden koparılışının hüzünlü bir hiyakesi.Ahh Eloise keşke biraz daha cesur bir karakter olsaydı.Bazı sayfalarda ona kızmaktan kendimi alamadım.Eloise sahip olduklarına sımsıkı sarılmakla ve hayallerini gerçekleştirmek arasında kalmış bir karakter.Siz olsanız hangisine sarılırdınız?Sahip olduklarınıza mı ,hayallerinize mi?