·432 syf.····Okunma: 15 Eylül 2022 17:57 Okuduğum en tatlı kitaptı. Bir kitap nasıl tatlı olabilir? Karakterlerin duyguları çok yoğundu ve bu duygular çok güzel yansıdı bana. İki farklı dünyaydılar ama çok uyumluydular. Biri sosyal medya fenomeni bir şehir insanı diğeri balıkçılıkla uğraşan bir kasaba insanı. Öyle güzel sevdiler ki birbirlerini okumak çok güzeldi. Özellikle Brendan çok hanımcıydı ve çok ince düşünceliydi. Dul bir erkek olarak hayata yeniden bağlanması, Piper’ın ise ışıltılı hayatından doğallığa geçişi çok hoştu. Devamı da gelse çok güzel olur.