Suat Derviş beni her okuduğumda dehşete düşüren bir anlatımla, insanı yarattığı karakterlerin içine hapseden harika bir yazar. Zamanında hakkı çok yendiği için başka başka isimler altında yazmaya devam etmiş çok güçlü bir kadın. Hayatını okuduğumda zaten hayran olmuştum. Ama saraylı bir aileden gelip, kimsenin konuşmak istemediği insanları hayatları anlatması ve bunu onlarca yıl önce yapması gerçek bir cesaret işi. Henüz yazdıklarını okumadıysanız mutlaka bir şans verin derim, sonra zaten müptelası olacaksınız.