Şunu çok iyi anladım ki,Rabbine güvenen asla ziyana uğramaz. Elhamdülillah
10/10
·320 syf.··
2022 56. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 18 Eylül 2022 22:27
Daha önce Sibel Eraslan'ın Hz. Meryem kitabını okumuştum ve çok sevmiştim,adeta beni alıp başka diyarlara götürmüştü ... Bu kitabı da çok sevdim. Sevgiyi, sadakati iliklerime kadar hissettim,kah çöl vahalarında koştum Hz. Hacer annemizle,kah Sare validemizin o zarif huzur veren sesinden çöl masalları dinledim,adeta onunla birlikte sınandım,onunla birlikte hazırladım Rabbine feda ettiği evladını... O kadar güzel bir kitaptı ki,sanki asırlar öncesine geri döndüm,tüm bu olaylara şahitlik ettim ... O kadar büyük bir hayranlıkla okudum ki her satırını sevginin,sadakatin,şefkatin en saf halini okurken gözlerim doldu.
Zemzem'in Annesi - Hazreti HacerSibel Eraslan · Timaş Yayınları · 2015837 okunma
·
558 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.