#buhikayesendenuzunosman
#terskarga #eylul ayı sayısında bahsi geçen bir kitaptı. Hemen alıp okudum 129 sayfaydı zira ve ertesi gün bir daha okudum
#Kitap , görünürde bir kadının ayrıldığı sevgilisi Osman'a yazdığı 20 mektuptan oluşşada yıpratıcı bir ilişkiden çıkan yorgun bir kadının kendini iyileştirme sürecini anlatıyor aslında. Yaşarken farkedemeyip , objektif davranamayip o ruh halinden sıyrılınca geride kalan manzaraları ve o manzaralarda seyreyleyen yolcuyu .
Hangimiz sevmedik ki çılgınlar gibi ya da hangimiz aşk acısı yaşamadık ki ahir ömrümüzde. Yaşamını ilk ve tek aşkıyla idame ettiren şanslı azınlıktan mısınız yoksa
İnsan yaşaya yaşaya kazık yiye yiye dura kalka öğreniyor ayakta kalmayı güçlü olmayı ya da sadece kal 'mayı ..
Bir zamanlar uğruna ciğerimizi paralarcasına ağladığımız ilişkilere Balboa gibi Astalavista , gülmeyi ihmal etme diyebiliyorsak ereriz gibi
Sizi terk eden eski sevgilinize kızmayın o sizin oyun arkadaşınızdı ,rolü bitti ve çıktı yaşamınızdan diyen ilişki uzmanlarına sen o eşekoğlu eşeki bilmezsin demek istiyen kaç kişi vardır
Aşktır biter gönüldür geçer hiçbir şey sonsuz değildir insan ilişkisinde , insanın kendiyle olan muhataplığı hariç lakin goodbye everbody diye bir şekil yok yani Ha #aşk mantık işi değil dersek oda doğru eşeğe kravat takamazsin sonuçta
Trajikomik geçmişi esprili bir dille anlatan , tebessüm ederken insanın yüreğini hafifçe burkan ,yaaa aynen öyle diye tezahürat ettiren satırlar var . Hiç satır tezahürat ettirir mi demeyin ben ettim Benim sık sık düştüğümü biliyor mu #aylinbalboa diyede merak etmedim değil ...
Her şey unutuluyor her şey düzeliyor zamanla biraz eksik ama çokça şükür biraz güvensiz ama bitmeyen ansızın beliren bir kuşun kanadıyla belkide .. Ben tesadüflere inanmıyorum özellikle yaşamdaki insanların varlığında mana arıyorum bu yüzden. Neden milyonlarca insanın arasından o diyorum hep zira iyi dostlar seçilmiş kardeslerdir .Bu vesile ile #67glsmylmz a öpücükler . Ha birde enkazda gezerken rastladıklarim var onlar kendilerini iyi bilirler
Şahane bir okuma yaptım. Teşekkürler #orkungalolar