Puan vermedi·304 syf.····Okunma: 18 Eylül 2022 00:00 İyi ki Bulgakov okumaya bu kitap ile başlamamışım. Yoksa "Usta ile Margarita", "Ölümcül Yumurtalar", " Köpek Kalbi" gibi şahane kitapları okuyamayacaktım. Ne mesajını, ne kurgusunu, ne de amacını anlayabildiğim bir kitap. Benim açımdan gerçek bir Bulgakov kırıklığı oldu.. Ama olur da kitabı okuyup da beğenen, ben amatör okurun anlamadığı veya göremediği edebi mesajı ve kaygıyı anlayan biri, benimle de paylaşabilirse çok memnun olurum.