Harika bir özet öğretmen hanım… maalesef ülkemiz ellili yaşlara gelmiş sayısı epeyce fazlalaşmış Tan’LarLa dolu… ben’de bir TaN’ım… şimdi fethiyede deniz kenarında biR’ münZ’evi üstâd’ olarak hayatımın kaLanını hesapsızCa kaçırdığım günlere üzüLerek değiL kaLan ömrümün daha sağLıkLı ve daha huzurlu yaşamanın içerindeyim…
Deniz kenarında bir çadıR, bir çaydanLık ve bir cevze… biraz da kitap … çok şeye ihtiyaç yokmuş bu dünyada onu anLadım… çok şeye sahip olmak için 30-40 sene gece gündüz çaLıştık ve sonucu buymuş… şimdi az şeyin oLunca çok şeyi terk etmişLiğin keyfindeyim… veS’seLam… o TaN hikaye bu üstâd’ bir gerçek…🖋️