·208 syf.····Okunma: 22 Eylül 2022 19:13 Nihan Kaya'dan okuduğum ilk kitaptı. En başta kitaba uydum sağlamakta zorlandım. "Roman" ve "Gerçek" kısımlarının geçişini anlayamadım. Ancak kendimi zorlayıp devam ettiğimde her şeyi tam anlamıyla kavrayıp kitabı akıcı olarak devam ettirebildim. Güzel bir okuma deneyimi oldu. Özellikle kitabın en sonunda yazar ile yapılan röportajı okumak keyifliydi. Nihan Kaya okumaya başlamak için tercih edilebilir.