Puan vermedi·288 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Eylül 2022 22:14 Yokluğu yaşamadan anlamak çok zordur eminim birde buna çaresizlik eklenince hepten işin içinden çıkılmaz. Kitabı okurken çok etkilendim acaba hala bu kadar okumak isteyen gençler var mıdır diye. Ve kendini düşündüm peki ben o şartlarda mücadele eder miydim diye. Yaşamadan bilmek mümkün değil tabi bunu ancak iç muhasebe yapmak için harika bir eser. Çok içten çok sıcak sanki bizim evden birisi gibi. Okumanızı şiddetle öneririm.