·80 syf.····Okunma: 17 Eylül 2022 13:23 Sonunda kitabı bitirebildim. Kendime bile inanamıyorum. Hem aralarda çok fazla şey girdi, hem kitabın havası beni sıktığı için okumak istemediğim için uzadı. Ama keşke kitabın konusunu okuyup alsaydım. Hiç ama hiç benim tarzım olmayan bir kitap. Bir kere savaş hiç mı hiç sevmem ve genelde rus yazarların kitaplarını da okumam çünkü gotik ve karanlık düşüncelere dayanamıyorum.
Kitabı hiç beğenmedim evet ama savaşı anlattığı ve resmettiği şekil benim de gördüğüm şekilde. Vahşet, kan, delilik ve buna ek kızıl kahkaha. Okurken içime kızıl kahkaha kaçıyor gibiydi gerçekten. İnanılmaz korkunçtu...