·120 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Eylül 2022 21:54 Öncelikle ben pek kadınla erkeğin fazla yaş farkını doğru bulmuyorum daha doğrusu etik değil bence şimdi kitapta kız 17 adam 36 yaşında hayata bakış açıları, duyguları, hayalleri, beklentileri, tabiiki, farklı olacak. İşin sosyolojik, psikolojik kısımlarını geçtim. kitabın baştan; sonu belli zaten şaşırtmadı yani kız daha çok genç ve o yaştaki kız daha fırtınalı aşk duygusunu hissetmek ister adam onları geçmiş artık durulmuş bildiğin uyuşmazlık kaçınılmaz birde fark ettim de tolstoyun her kitabında mutlaka kadınla erkek arasında çok yaş farkı oluyor genel kitaplarında gördüğüm kadarıyla ilk başta adamın bencil olduğunu düşündüm ama sonra kız kısacası toy yani mutluluğu basitlikte değil şatafatta arıyor zevkte heyecanda olağanüstülükte arıyor gayet normal buluyorum tabiki erken olgunlaşan insanlar da var ama yaşayarak öğrenerek o hale geliyor bence ben kızın köyden gittikten sonra petersburg hayatında yaşamı anladığını düşünüyorum ben genellikle fark ettim de kitaplarda sonuç bölümünü daha fazla seviyorum her şeyin açıklığa kavuştuğu o kısımlar çok güzel oluyor kitabın sonu sımsıcak